w ich filmach zawsze mi czegoś brakuje. są niby świetne, bo wiem, że są ale zawsze mi czegoś w nich brakuje.
J.W. Z pół roku temu obejrzałem "Big Lebowsky'ego" i zakochałem się... Jetem ciekaw
innych filmów Coen'ów. Na początek chciałem obejrzeć "Fargo", albo "To nie kraj dla starych
ludzi".
Który z nich jest lepszy? I jakie pozycje jeszcze są warte uwagi?
1. Fargo 8/10
2. No country for old men 8/10
3. Tajne przez poufne 6/10
4. Bracie, gdzie jesteś? 4/10
Który z filmów tych panów ma klimat najbardziej bliżony do tego w Fargo ( serialu ) poza ofc samym Fargo ;) ??
Zakładam temat pod Ethanem, bo jest to najwyraźniej ten drugi "brat bliźniak" przez co ma mniej tematów.
O tym, że bracia oprócz grania konwencją, cytują - wiadomo nie od dziś. Nie ma w tym zarzutu. Ogladam ich filmy nie od dziś i wiem, że zawsze świetnie udaje im się zachować równowagę pomiędzy pomysłem...
az dziw bierze ze tacy geniusze jak bracia coen doczekali sie w sumie 3 postow ... coz ... nieukrywam ze uwazam ich za najdzolniejszych wspolczensych tworcow filmowych (sory lee sory tarantino) ... ich pierwsze 9 filmow (lepszych i gorszych od siebie) to wielkie dziela na najwyzszym poziomie ... powiem szczerze ze...
bracia Coen, Nolan czy Wachowski? ja osobiście uważam za brachi Wachowski. Oczywiście możecie dodać inny duet