W 2001 roku ukończył Wydział Aktorski Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (Polska).
W 2009 roku wydał album pt. "Feelin Good".
Wystąpił w następujących reklamach:
- 2006 r. - kampania społeczna Fundacji Akogo?;
- 2006-2007 r. - samochód Renault Clio Sport;
- 2007 r. - Radio ZET;
- 2009 r. - kampania społeczna "Krewniacy"
Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi;
- 2010 r. - kampania społeczna pt. "Twój głos ma sens !" dotycząca wyborów prezydenckich 2010;
- 2010-2012 r. - kosmetyki dla mężczyzn firmy Axe;
- 2011-2012 r. - CYFRA + (głos);
- 2012 r. - kampania społeczna Fundacji Legalna Kultura pt. "Korzystając z legalnych źródeł, wspierasz kulturę";
- 2019 r. - platforma z audiobookami i ebookami Storytel;
- 2020 r. - burgery Maestro w sieci McDonald's (wraz z
Michałem Żebrowskim);
- 2021 r. - produkty roślinne marki Alpro pt. "Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre" (wraz z
Darią Ładochą), kampania społeczna Ofeminin.pl, "Forbes Women" i UN Global Contact pt. "#nieczekam107lat" (wraz z
Margaret,
Odetą Moro,
Mateuszem Damięckim, Michaliną Grzesiak, Kasią Miecinski,
Larą Gessler i
Ewą Chodakowską), seriale kryminalne w stacji telewizyjnej BBC First.
Ze swojego związku z Anną Bareją ma córkę Sonię (ur. 2004).