1. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz - 7.5/10
2. Ja, ty i on - 7/10
3. Witajcie w Collinwood - 6/10
4. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów - 6/10
1. (Oby tu sie znalazł Avengers: Infinity War) Kapitan Ameryka: Winter Solider
2. Kapitan Ameryka: Civil War
3. Ja ty i
A więcej nie oglądałem :(